Kreatív Műhely - sorozat - "Üzleti szimuláció és Gamification"
2019. március 12., 23:10
A Kreatív Műhelysorozat újabb rendezvényére került sor 2019. március 6-án a C/2 épület Kreatív terében. Az eseményen Farkas Zsuzsanna és Fekete Zsombor osztották meg gondolataikat és kitárgyalásra kerültek a gamification kérdőjelei és lehetőségei.
A Kreatív Műhelysorozat újabb rendezvényére került sor 2018. március 6-án a C/2 épület Kreatív terében. Az eseményen Farkas Zsuzsanna „Üzleti szimuláció az oktatás és a szakemberkiválasztás területén”, Fekete Zsombor „Manipuláció és motiváció játéklogaritmusokkal – Gamification” címmel tartották interaktív előadásaikat. A gamification vagy másnévvel játékosítás 2010 környékén robbant be a köztudatba, hagyományos alapelve pedig, hogy egy egyáltalán nem játékos folyamatba csempésznek játék elemeket, így ösztönözve az embereket plusz motivációval a hatékonyabb feladatvégrehajtásért.